Archiwum

Powered by mod LCA

Międzynarodowa giełda kooperacyjna dla branży budowlanej podczas targów RESTA 2013 25 kwietnia 2013 r., Wilno (Litwa)

Ośrodek Enterprise Europe Network afiliowany przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w imieniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ma zaszczyt zaprosić polskich przedsiębiorców do udziału w trzeciej edycji bezpłatnej międzynarodowej giełdy kooperacyjnej dla szeroko pojętej branży budowlanej, która odbędzie się w Wilnie 25 kwietnia 2013 r. podczas 20. Międzynarodowych Targów Budownictwa i Renowacji RESTA 2013.

DLA KOGO:
Giełda kooperacyjna dedykowana jest przedsiębiorcom, których zakres działalności obejmuje następujące sektory:
• materiały i artykuły budowlane,
• materiały do wykończenia wnętrz,
• okna, drzwi, bramy,
• urządzenia grzewczo-wentylacyjne,
• systemy doprowadzania i odprowadzania wody,
• instalacje elektryczne w budynkach,
• środki i systemy bezpieczeństwa w budynkach,
• maszyny, sprzęt i narzędzia budowlane,
• ciesielstwo i inne konstrukcje,
• usługi budowlane i renowacyjne, projekty, konsultacje,
• aranżacja przydomowych terenów zieleni,
• budownictwo ekologiczne i energooszczędne.
UCZESTNIKOM GIEŁDY ZAPEWNIAMY:
• pomoc w rezerwacji hotelu,
• darmowy wstęp na teren targów w dniu giełdy,
• zamieszczenie profilu firmy w katalogu firm dostępnym dla uczestników imprezy,
• udostępnienie profili i danych kontaktowych pozostałych uczestników,
• organizację i koordynację spotkań biznesowych,
• opiekę współorganizatorów imprezy w trakcie jej trwania.
JAK TO DZIAŁA?
• Udział w giełdzie kooperacyjnej jest bezpłatny, ale konieczna jest wcześniejsza rejestracja na stronie przedsięwzięcia: http://b2match.eu/resta2013.
• Uczestnicy w formularzu rejestracyjnym online określają profil swojej działalności oraz rodzaj współpracy, jaką chcieliby nawiązać.
• Dane zarejestrowanych firm umieszczane są w katalogu online na stronie imprezy.
• Z katalogu online zarejestrowani uczestnicy dokonują wyboru firm, z którymi chcieliby spotkać się podczas giełdy;
• Każdy uczestnik giełdy, który wskazał partnera do spotkań lub został wskazany przez inną uczestniczącą firmę, otrzymuje indywidualny harmonogram spotkań.
• 25 kwietnia 2013 r. przy ponumerowanych stolikach odbędą się serie uprzednio zaaranżowanych spotkań pomiędzy dobranymi w pary firmami.
Taka formuła giełdy to efektywny, tani i wygodny sposób na spotkanie wielu potencjalnych partnerów biznesowych w jednym miejscu i czasie.
REJESTRACJA

Wszystkich zainteresowanych udziałem w giełdzie kooperacyjnej prosimy o wypełnienie do
5 kwietnia 2013 r. formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie http://b2match.eu/resta2013/participants/new.

GIEŁDA KOOPERACYJNA PODCZAS TARGÓW RESTA 2013 STANOWI DOSKONAŁĄ OKAZJĘ DO:
• zapoznania się z nowymi technologiami,
• nawiązania kontaktów biznesowych podczas spotkań oraz kontaktów nieformalnych podczas całej giełdy,
• wymiany doświadczeń z zagranicznymi przedstawicielami biznesu: dostawcami, podwykonawcami, klientami i in.,
• pozyskania nowych zleceń,
• znalezienia partnerów do wspólnych projektów,
• zareklamowania swojej działalności oraz promocji firmy na rynku międzynarodowym.
W dwóch poprzednich edycjach giełdy w latach 2011 i 2012 wzięło udział 128 firm z Litwy, Łotwy, Polski, Rosji, Hiszpanii, Włoch i Republiki Czeskiej, uczestnicy odbyli 270 spotkań bilateralnych.
WAŻNE TERMINY
Data Działanie
5 kwietnia 2013 r. Zakończenie rejestracji
6 - 12 kwietnia 2013 r. Wybór partnerów do spotkań
18 kwietnia 2011 r. Przygotowanie indywidualnych agend spotkań dla firm
25 kwietnia 2011 r. Spotkania kooperacyjne

INFORMACJE DODATKOWE
Szczegółowe informacje o giełdzie kooperacyjnej RESTA 2013 dostępne są również na stronie: http://b2match.eu/resta2013.
Uczestnicy giełdy kooperacyjnej w dniu imprezy będą mieli zapewniony darmowy wstęp na 20. Międzynarodowe Targi Budownictwa i Renowacji RESTA 2013, które są największą imprezą wystawienniczą w krajach bałtyckich dla branży budowlanej. O znaczeniu targów świadczą statystyki z 2012 r.:
• 5 tematycznych hal wystawienniczych,
• 30.000 m² powierzchni wystawienniczej,
• 528 uczestników z 13 krajów,
• 30 imprez towarzyszących,
• 40.000 zwiedzających,
• 90% zwiedzających oceniło targi bardzo dobrze, 88% planuje wziąć udział w kolejnej edycji.
Szczegółową informację o targach można znaleźć na stronie http://www.litexpo.lt/en/event/11/show.
KONTAKT
Pomocą oraz dalszymi informacjami służy Państwu przedstawiciel ośrodka Enterprise Europe Network przy PARP odpowiedzialny za organizację udziału polskich przedsiębiorców
w giełdzie kooperacyjnej - Anna Awdiejewa, tel. +48 22 432 71 95, e-mail: anna_awdiejewa@parp.gov.pl.

 

Wszystkich zainteresowany serdecznie zapraszamy!

 


Enterprise Europe Network Wałbrzych
ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno-Zdrój  
tel./faks: 74 64 80 400
e-mail: eic@darr.pl
http://www.westpoland.pl
http://www.een.org.pl
http://www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu

 

 

                                          

Przedsięwzięcie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach
Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji na lata 2007-2013
oraz budżetu państwa

 

 

 

CONTACT

ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno Zdrój
tel. (+48) (74) 648 04 00
fax (+48) (74) 648 04 17
e-mail: darr@darr.pl

NIP: 886-000-34-33
REGON: P-890004750
KRS: 0000043944
godziny pracy:
pn. - pt. 8.00 - 16.00
bip logo footer2