Uruchomienie Pracowniczych Planów Kapitało-wych docelowo będzie dotyczyć większości przedsiębiorstw. Oznacza to, że PPK staną się jednym z ważnych elementów krajowego syste-mu emerytalnego, a zarazem istotnym elemen-tem pakietu świadczeń pracowniczych.
Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Ka-pitałowe—PPK rodzą z pewnością wiele pytań, wątpliwości i wyzwań typu:
- w jaki sposób wybrać instytucję finansową, któ-ra będzie zarządzała PPK?
- czy i jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe?
- jak informację o PPK przedstawić pracownikom?
Odpowiedzi na te pytania uzyskają Państwo pod-czas konferencji, która odbędzie się 28 listopada br. w hotelu Novotel we Wrocławiu Centrum przy ul. Powstańców Śląskich 7.
Organizatorem konferencji jest redakcja dzienni-ka „Rzeczpospolita" oraz Gazety Giełdy i Inwesto-rów „Parkiet".
Podczas konferencji zaprezentowane zostają praktyczne aspekty wdrażania i funkcjonowania PPK. Dzięki wiedzy i doświadczeniu prelegentów będą Państwo mogli poznać zasady tworzenia Pla-nów, dowiedzieć się w jaki sposób wybrać instytu-cję zarządzającą, jak również rozstrzygnąć kwe-stie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK.
Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać PPK.
Uczestnictwo w konferencji powinno pozwolić na sprawne wdrożenie PPK w Państwa firmie.
Udział w konferencji jest bezpłatny
Rejestracja do udziału w konferencji jest możliwa poprzez stronę internetową:
https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/7/1434-ppk-przewodnik-pracodawcy