Bezpłatne szkolenie pn. „Obsługa klienta w czasie kryzysu - jak nie zbankrutować, nie zrażając do siebie klientów?" - 08.05.2020.

Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczawnie-Zdroju pragnie serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt.:

„Obsługa klienta w czasie kryzysu - jak nie zbankrutować, nie zrażając do siebie klientów?"

Termin szkolenia: 8 maja 2020 r., start o godz.: 09:00.
Forma: szkolenie online
Rejestracja: do 5 maja 2020r.

Szkolenie ma na celu przepracowanie problematycznych sytuacji rozmów MŚP z klientami z zastosowaniem proklienckiej komunikacji w czasach pandemii. Efektami poszczególnych modułów będzie podniesienie wiedzy w zakresie: roli obsługi klienta w tworzeniu lub zapobieganiu trudnym sytuacjom; sposobów unikania powstawania emocjonalnych reakcji w kontakcie z klientami w obecnej sytuacji; reagowania w trudnych sytuacjach, dzięki zastosowaniu odpowiednich komunikatów oraz ich konstrukcji na potrzeby pracy.

Szkolenie poprowadzi Izabela Krejca - Pawski. Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Autorka oraz licznych artykułów w czołowych magazynach dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta. Posiada 14 letnie doświadczenie w pracy z klientami - czyli sama stosowała techniki, z których teraz szkoli. Była handlowcem i pracownikiem obsługi klienta, a następnie szefem sprzedaży w 2 firmach sprzedażowych, a od 4 lat prowadzi własną firmę szkoleniową. Pracowała także jako trener wewnętrzny z zakresu sprzedaży i obsługi klienta, wspierający zarówno pracowników i kadrę kierowniczą w zwiększaniu efektywności działania. Odsłuchiwała ponad 1000 godzin nagrań rozmów z klientami, analizując ich mocne i słabe strony po to, aby poprawiać jakość pracy pracowników. Przepracowała na salach szkoleniowych ponad 2000 godzin szkoląc ponad 1500 handlowców, konsultantów, doradców i managerów, co zapewnia jej duże doświadczenie w zakresie projektowania efektywnych szkoleń.

zdjęcie

Formularz zgłoszeniowy
Program

Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z usług doradczych prosimy o zapoznanie się z:

Regulaminem projektu Enterprise Europe Network

Klauzulą informacyjną RODO

een1

 

logo tpark

Jednostka organizacyjna zarządzana przez

Dolnośląską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A.

więcej

Ważne wydarzenia

Akcelerator Innowacji T-Park
Akcelerator Innowacji T-Park.
Climate-KIC
Climate-KIC
oferta usług sieci Enterprise Europe Network
  Oferta usług sieci Enterprise Europe Network
DARR S.A. poszukuje ekspertów z różnych dziedzin specjalizacji
DARR S.A. poszukuje ekspertów z różnych dziedzin specjalizacji

O AGENCJI

DARR S.A zarządza Dolnośląskim Parkiem Technologicznym T-Park.

logo tpark

KONTAKT

ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno-Zdrój
tel. (74) 648 04 00
fax. (74) 648 04 17
e-mail: darr@darr.pl
NIP: 886-000-34-33
REGON: P-890004750
KRS: 0000043944
godziny pracy:
pn. - pt. 8.00 - 16.00