Bezpłatne szkolenie pn. „Obsługa trudnego klienta w nowej rzeczywistości – jak zadbać o relacje   i radzić sobie w trudnych rozmowach ”, Szczawno-Zdrój, 28.05.2020r.

 Ośrodek Enterprise Europe Network działający przy Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczawnie-Zdroju pragnie serdecznie zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu pt.:  

 „Obsługa trudnego klienta w nowej rzeczywistości - jak zadbać o relacje i radzić sobie w trudnych rozmowach?”
Termin szkolenia: 28 maja 2020 r., start o godz.: 09:00.
Forma: szkolenie online       
Rejestracja: do 24 maja 2020r.
 
Cel szkolenia:
Głównym celem szkolenia będzie przepracowanie problematycznych sytuacji rozmów z klientami  z zastosowaniem proklienckiej komunikacji. Szkolenie skoncentrowane jest na przepracowaniu konkretnych sytuacji zebranych z ankiet badania potrzeb.
 
Szkolenie jest przeznaczone dla:
Osób, które chcą skuteczniej radzić sobie podczas obsługi klienta w nowej rzeczywistości, nawet  w trudnych sytuacjach, dbając o relacje z klientami. Osób, które chcą poznać komunikaty skoncentrowane  na reagowaniu, w najczęstszych trudnych sytuacjach, w sposób budujący wizerunek w oczach klienta. 
 
Narzędzia, jakie zostaną wypracowane w trakcie szkolenia:
•Scenariusz reagowania w trudnych sytuacjach dotyczących kwarantanny, opóźnień lub wyzwań w obecnej sytuacji,
•Odmawianie i odrzucanie roszczeń bez wywoływania złości,
•Listę „dobrych słów” i „słów zakazanych”,
•Metody reagowania na manipulację, presję itp.
 
Pełny zakres webinarium można znaleźć w Programie
 
Aby uczestniczyć w szkoleniu prosimy o wypełnienie i podpisanie Formularza zgłoszeniowego oraz przesłanie go w formie skanu na adres: karolina.sobocinska@darr.pl 
 
Szkolenie poprowadzi Izabela Krejca - Pawski. Certyfikowany trener, ekspert i praktyk biznesu, szkolący zespoły sprzedaży i obsługi klienta. Autorka oraz licznych artykułów w czołowych magazynach dedykowanych sprzedaży i obsłudze klienta. Posiada 14 letnie doświadczenie w pracy z klientami - czyli sama stosowała techniki, z których teraz szkoli. Była handlowcem i pracownikiem obsługi klienta, a następnie szefem sprzedaży w 2 firmach sprzedażowych, a od 4 lat prowadzi własną firmę szkoleniową. 
 
Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem z usług doradczych prosimy o zapoznanie się z:

logo tpark

Jednostka organizacyjna zarządzana przez

Dolnośląską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A.

więcej

Ważne wydarzenia

Akcelerator Innowacji T-Park
Akcelerator Innowacji T-Park.
Climate-KIC
Climate-KIC
oferta usług sieci Enterprise Europe Network
  Oferta usług sieci Enterprise Europe Network
DARR S.A. poszukuje ekspertów z różnych dziedzin specjalizacji
DARR S.A. poszukuje ekspertów z różnych dziedzin specjalizacji

O AGENCJI

DARR S.A zarządza Dolnośląskim Parkiem Technologicznym T-Park.

logo tpark

KONTAKT

ul. Szczawieńska 2,
58-310 Szczawno-Zdrój
tel. (74) 648 04 00
fax. (74) 648 04 17
e-mail: darr@darr.pl
NIP: 886-000-34-33
REGON: P-890004750
KRS: 0000043944
godziny pracy:
pn. - pt. 8.00 - 16.00