MOBILNY – USIECIOWIONY – CYFROWY to najsilniejsze trendy, które charakteryzują współczesnych konsumentów, czy Twój biznes za nimi nadąża?
Dzisiaj małe i średnie firmy poszukują skutecznych sposobów pozyskiwania i współpracy z klientami. Pomagają w tym nowe narzędzia, dzięki którym relacje te są sprawniejsze, trwalsze i bardziej profesjonalne w porównaniu do starych, coraz mniej skutecznych rozwiązań. Jak korzystać z tych narzędzi, żeby firmy radziły sobie lepiej na dynamicznie rozwijającym się rynku, by zbudować silną, stabilna pozycję.
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z Cyklu Śniadań Edukacyjnych,
które odbędzie się 15 września 2015 r we Wrocławiu w Hotelu Sofitel.
Na spotkaniu dowiedzą się Państwo:
• Jak zarządzać komunikacją marki, by pozyskiwać jej fanów ?
• Czy marka się zmienia pod wpływem jej klientów ?
• Co naprawdę działa w budowaniu angażującej marki ?
Szczegółowy program śniadania:
08.00 - 09.00 Rejestracja uczestników, kawa, śniadanie
09.00 - 09.10 Powitanie - Magdalena Petryniak, niezależny ekspert, dyrektor Grupy SAPR, coach
09.10 - 10.40 Wykład ekspercki - Marketing źródłem wartości firmy w usieciowionym świecie, Jacek Kotarbiński, autorytet świata marketingu
10.40 - 10.50 Przerwa kawowa
10.50 - 11.20 Case Study - Biznes 2.0 – o tym jak liderzy biznesu, stają się liderami cyfryzacji, Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju systemu enova365, Soneta
11.20 - 11.55 Panel liderów, dyskusja - Nowoczesna firma w cyfrowym świecie, jak przyspieszyć proces cyfryzacji, redaktor Dziennika Gazety Prawnej, Magdalena Petryniak
11.55 - 12.10 Zakończenie
Więcej informacji na stronie: http://www.gazetaprawna.pl/konferencje/biznestrendy/